Lehdistötiedote: lisää esiintyjiä, Kotipizza pääyhteistyökumppaniksi

Ruotsin kaikkien aikojen kolmanneksi myydyimmän yhtyeen Ace of Basen alkuperäinen solisti Jenny Berggren Vaasa Festivaliin! Vaasalaislähtöinen Kotipizza tapahtuman pääyhteistyökumppaniksi.

Vaasa Festival: Scooter, Jenny Berggren from Ace Of Base & DJ Sash!
Elisa Stadion, Vaasa, 18.8.2017
Liput nyt myynnissä

Elisa Stadionilla, Vaasassa 18.8 järjestettävä Vaasa Festival on kiinnittänyt pääesiintyjä Scooterin lisäksi tapahtumaan Ruotsin kaikkien aikojen kolmanneksi eniten levyjä myyneen yhtyeen, Ace of Basen, alkuperäisen laulajan Jenny Berggrenin! Ace of Base on pitkän uransa aikana julkaissut neljä studioalbumia, joiden yhteenlaskettu myynti on huima, yli 60 miljoonaa kappaletta. Vaasassa nähtävän kokoonpanon vokalistina toimii yhtyeen alkuperäinen laulaja Jenny Berggren. Ace Of Basen tunnetuimpia kappaleita ovat “All That She Wants”, “The Sign” ja “Beautiful Life”.

Ruotsalaisyhtyeen lisäksi Vaasa Festivalissa nähdään Ecuador- hitistään tunnettu saksalainen tuottaja- DJ Sash! Dj Sashin muita tunnettuja kappaleita ovat mm. “Stay” sekä “Mysterious Times”.

Vaasa Festival ja vaasalaislähtöinen pörssiyhtiö Kotipizza OYJ ovat solmineet merkittävän yhteistyösopimuksen. Kotipizza toimii tämänvuotisen tapahtuman pääyhteistyökumppanina.

Ensimmäinen Kotipizza avattiin vuonna 1987, tasan kolmekymmentä vuotta sitten edesmenneen vaasalaisen Rabbe Grönblomin toimesta Vaasan Suvilahteen, vain muutaman sadan metrin päähän nykyisestä Elisa Stadionista.

Tapahtuma rakentuu tänä vuonna vahvasti paikallisin talkoovoimin ja urheiluseurojen avustuksella. Järjestelyissä ja tuotannossa ovat vahvasti mukana Vaasan Palloseura, Vaasan Sport, Malax IF, Mailattaret, VPS:n juniorit sekä monet muut seurat Vaasan seudulta. Lisäksi seurat myyvät Vaasa Festivalin ennakkolippuja keräten näin myös lipunmyynnillä varoja seuroille.

Vaasa Festivalin early bird -liput myytiin yhdessä päivässä loppuun. VIP-lippuja on rajoitetusti saatavilla. Kenttälippujen hinta on 59,90€, joka sisältää myös vapaan pääsyn istumakatsomoihin. Tapahtuman Elisa Silver VIP ja Elisa Gold Vip –liput sisältävät mm. oman sisäänkäynnin, bussikuljetuksen, pääsyn vip-anniskelun sekä oman numeroidun paikan katsomossa. Elisa Gold VIP sisältää myös kolmen ruokalajin illallisen VIP-ravintolassa.

www.vaasafestival.fi
www.lippu.fi/vaasafestival

Aikataulut / Vaasa Festival: Scooter At The Stadium

19.00 Portit avataan
20.30 Jenny Berggren from Ace Of Base (SWE)
22.15 Dj Sash! (GER)
00.00 Scooter (GER)

Tapahtuma on K-18.

Jenny Berggren from Ace Of Base pressikuvat medialle:

DJ Sash! pressikuvat medialle:

Scooter pressikuvat medialle:

Liput

Liput nyt myynnissä Lippupisteessä ja Studio Ticket Vaasassa

Kenttäliput: 59,90 €
sisältää vapaan pääsyn istumakatsomoihin

VIP-liput:
Elisa Silver VIP 99,90€
Sis. Oman numeroitu paikka A-katsomossa, oma VIP-sisäänkäynti, pääsy stadionin 3. Kerroksen VIP-ravintolaan klo 21.00 alkaen, omat ravintolapalvelut laajemmalla juomavalikoimalla, pääsyn VIP-anniskeluun lavan vierustalle, narikkapalvelut, kuljetus Vaasa Festival –bussilla Stadionin ja Keskustan välillä sekä sisäänpääsy jatkoklubille.

Elisa Gold VIP 149,90€
Sis. Kolmen ruokalajin VIP-illallinen VIP-ravintolassa stadionin 3. Kerroksessa klo 19.00 – 21.00, pääsy VIP-ravintolaan koko tapahtuman ajan, oma numeroitu paikka katsomossa, oma VIP-sisäänkäynti, omat ravintolapalvelut laajemmalla juomavalikoimalla, pääsy VIP-anniskeluun lavan vierustalle, narikkapalvelut, kuljetus Vaasa Festival –bussilla Stadionin ja Keskustan välillä sekä sisäänpääsy jatkoklubille.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt

Promoottori Tommi Mäki, tommi@solarsound.fi, GSM 0504344888